Namn:
Plats: Landskrona, Skåne, Sweden

lördag, november 04, 2006

Stefans konstutställning avslutas



Vi hade besök av vår son Stefan igår och idag. Hans konstutställning på galleri Bagdad Café slutade i dag. Vi åkte ner till Limhamn och Stefan plockade ner sina tavlor. Han hade sålt 7 stycken. Det var hans första utställning och jag fick ett intryck att han verkade ganska belåten. Så här i början är det nog ingen strålande affär, men det är en hobby och då är uppskattningen belöning nog åtminstone i början. Jag tror säkert att vi får se mer av hans alster i framtiden. Han plockade ner tavlorna och gjorde upp affärerna och han var en erfarenhet rikare. You are welcome back!!
Jag tog lite bilder för att föreviga övningen. Jag hade köpt en tavla. När jag såg den påminde den om Linus cykelvurpa då han bröt nyckelbenet.