Namn:
Plats: Landskrona, Skåne, Sweden

onsdag, november 22, 2006

Fotvård

Jag brukar få mina fötter omskötta varannan månad. I dag var jag på "Cityfötter" där Therese sköter om mina fötter. Jag har börjat med det på senare tid. Jag tror att det kan vara nyttigt att plocka bort döda celler och få fötterna insmörjda och fina. Det tar en timme och kostar 300 kronor. Jag tror att det är väl använda pengar. Det är säkert fler som skulle behöva få sina fötter omskötta.

En bra länk tycks vara: www.brollopstorget.se/Skonhet/fotvard.php

2 Comments:

Blogger Christian Persson said...

Låter bra. Något fel på länken verkar det vara. I morgon skall jag på massage./Christian

8:03 em  
Blogger SvenPersson said...

Hej Christian! Kul att Du läser mina bloggar. Nu tror jag att det skall fungera. Försök igen!
Pappa

10:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home