Namn:
Plats: Landskrona, Skåne, Sweden

torsdag, februari 22, 2007

Snön vräker ner

I dag har vi fått mer snö än vi vill ha. Som vanligt har det slutat i kaos. Vi skåningar kan inte umgås med snö. 100-tal avåkningar. Lastbilar med sommardäck. Det är tydligen helt lagligt. No comments, det är väl bäst så, fast jag begriper det inte.
Har skottat snö för fulla muggar. Inte bara jag, utan hustru och en av hyresgästerna har hjälpt till. Mycket bussigt. I morgon blir det kanske bättre.

I övrigt mycket scanning. Jag är inte fullärd ännu. Kom på att jag gjort en hel del fel, men nu tror jag att det rullar på. Fick ording på gotlandsbilderna. Visade dem på TV för hustru Persson. Hon blev lite imponerad. Det skall dock sägas att det var tack vare hjälp från sonen Stefan. Får väl scanna om de 500 bilder, som jag redan scannat in fast på ett felaktigt sätt. Such is life.
I morgon kommer en ny dag. Vi syns.